In 5 stappen naar echt contact met je fans
In 5 stappen naar echt contact met je fans. Hoe krijg je echt contact met je fans, hoe spreek je ze aan? In mijn eerste blog over fans had ik het over de drie belangrijkste waarden waaraan je fans...
De 3 belangrijkste waarden waaraan je fans herkent
De drie belangrijkste waarden waaraan je fans herkent. Welke waarden hebben je fans? Fans heb je niet in een dag. Ja, ik noem klanten fans; fans zijn mensen die zich verbonden voelen met je...
Wat zet jij in de etalage op jouw LinkedIn omslagfoto?
Te weinig LinkedIn gebruikers maken nog gebruik van de LinkedIn omslagfoto op hun persoonlijk profiel. Een gemiste kans om meteen aandacht te krijgen als iemand op hun profiel terecht komt. Want hoe...
Groei door delegeren, rennen of stilstaan?
Groei door delegeren, rennen of stilstaan? Het hele jaar door werk je hard, je blijft rennen. Aan het einde van het jaar word je overstelpt met overzichten, lijsten en rapportages, om je heen èn in...
Ben jij online jezelf?
Ben jij online jezelf? Misschien een gekke vraag, maar ik zie online zoveel mensen die zich anders voordoen dan ze zijn. Ik dacht ook ooit dat het zo hoorde. Want iedereen deed het. Dus ik gebruikte...
Waarom dezelfde profielfoto op social media werkt
Waarom dezelfde profielfoto op social media werkt Kun je dezelfde profielfoto op andere social media kanalen gebruiken? En antwoord op andere vragen over dezelfde profielfoto in deze korte online...
Waar moet een profielfoto op social media aan voldoen?
Waar moet een profielfoto op social media aan voldoen? Waar let je op en hoe belangrijk is het eigenlijk, zo'n profielfoto? Ik leg het je uit in deze korte video tip van 60 sec. Online Zichtbaarheid...
Praatje of plaatje – visuele content boven inhoud?
Praatje of plaatje - visuele content boven inhoud? Wil je overtuigen met tekst of beeld? Content is de inhoud van je bericht dat je deelt op bijvoorbeeld social media. Visuele content is booming en...
Is een LinkedIn bedrijfspagina noodzakelijk?
De eerste stap op LinkedIn is een persoonlijk profiel aanmaken en met dat profiel connecties opbouwen. Als je als (startende) ondernemer actief op LinkedIn aan de slag gaat, is de noodzaak voor een...
Hoe kom je in gesprek op LinkedIn?
Je wilt graag klanten aantrekken op LinkedIn die bij je passen. Je weet ook dat als je eenmaal in gesprek bent met een potentiële klant, dat je ruimschoots kans van slagen hebt. Alleen, hoe kom je...
Deze functie op LinkedIn is goud
Deze functie op LinkedIn is goud waard. Een functie waar nog weinig ondernemers mee werken. Die zorgt dat jij jouw tijd op LinkedIn goed besteedt, omdat je gericht bezig bent. Niet met hagel...
Tijd of prioriteit
We zijn druk, hebben weinig tijd. Toch hebben we net zoveel tijd als andere ondernemers. Vraag jezelf af of jij je prioriteiten helder hebt. Als je prioriteiten stelt en daar echt op focust, creëer...