Hoe maak je een goede eerste indruk op LinkedIn?
Hoe maak je een goede eerste indruk op LinkedIn? Cliché maar waar: een eerste indruk kun je maar één keer maken. Ook op LinkedIn. En dan wil je toch dat alles klopt met wie jij bent en wat jij wilt...
Hoe bouw je een verhaal dat staat als een huis?
Hoe bouw je een verhaal dat staat als een huis? Wat is een goed verhaal? Een verhaal dat lekker leest, interessant blijft, waar je de aandacht van je lezer blijft vangen. Het gaat erom dat je...
Zo maak je nieuwe connecties op LinkedIn
We ontvangen ze bijna dagelijks of in ieder geval wekelijks. Uitnodigingen om een connectie met elkaar te maken op LinkedIn. Linken heet dat ook wel in het LinkedIn vakjargon. En het valt me op dat...
5 tips om interactie op Facebook te verhogen
5 tips om interactie op Facebook te verhogen. Contact. Wij mensen willen contact, ook online. Want mensen doen zaken met mensen. Ondernemers maken de leukste berichten met de mooiste afbeeldingen en...
Grijp jij de aandacht op LinkedIn?
Grijp jij de aandacht op LinkedIn? Candice Galek plaatst in februari 2016 afbeeldingen van prachtige vrouwen in bikini op LinkedIn. Haar vraag bij de foto: kan dit op LinkedIn? De meningen...
Schrijven als ondernemer, waarover dan?
Schrijven als ondernemer, waarover dan? Ondernemers die ik spreek of die ik train, hebben zoveel kennis en expertise en toch weten ze niet over welke onderwerpen ze moeten schrijven. Dat klinkt je...
Tijd om je Facebook omslagfoto af te stoffen
Tijd om je Facebook omslagfoto af te stoffen. Het is je ongetwijfeld al opgevallen, Facebook heeft de laatste tijd weer wat aan de lay-out veranderd. Als beheerder van een Facebook pagina wil je dat...
Ondernemers met een online fanclub scoren
Ondernemers met een online fanclub scoren. Ondernemers met een online fanclub? Ik hoor het je denken, waar heeft ze het over. Fanclubs zijn toch alleen voor bands, clubs en artiesten? Ja ook, maar...
De kracht van een goed gesprek op LinkedIn
Zichtbaar zijn, in gesprek op LinkedIn en zo klanten vinden, het lijkt misschien simpel en dat is het niet. Voor de een gaat het natuurlijker dan de ander, maar een ding is zeker: je zult tijd en...
Online ondernemen is wèl persoonlijk
Online ondernemen is wèl persoonlijk. Een veelgehoorde uitspraak: online is zo onpersoonlijk. En dat ga jij veranderen als je even verder leest. Ondernemers anno nu weten allang dat...
Heb jij een bedrijfsnaam met een goed verhaal?
Heb jij een bedrijfsnaam met een goed verhaal? Wat is een goed verhaal? Bij het noemen van mijn bedrijfsnaam, krijg ik vaak hele spontane, verraste reacties. En de eerstvolgende vraag die ik dan...
Maak contact met je fans via Instastories
Maak contact met je fans via Instastories. Steeds meer ondernemers gebruiken Instagram en Instatories. Met Marlou werkte ik al samen, nog voordat ze zelfstandig ondernemer werd. Ze snapt social...